9 Nisan 2013 Salı

BLOG ARKADAŞIMDAN HEDİYELERİM

    Blogumu oluşturduğumda beni takibe alan ilk " http://narsistanbul.blogspot.com" blogunun sahibesi sevgili Selcan'dı.Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.Blogunu inceledikçe yaptıklarının hastası oldum resmen.Okadar güzel şeyler üretiyor ki insan almadan yapamıyor.Ve tabi ben de öyle yaptım ve o sanat eseri çantalarından kendime ve kızçelerime (Selcan bunlara "kızçe çantaları" diyor:)) tam üç tane aldım.Sevgili arkadaşım hakikatten el emeği ve göz nuruyla o kadar güzel yapmış ki...Ve öyle ince ruhlu bir insan ki ;bize çok güzel bir not ve iki tane de hediye göndermiş.Tekrar çok teşekkürler güzel ruhlu arkadaşım




2 yorum:

  1. :) yeni gördüm postunu canım güle hgüle kullanın inşallah. şu anda ablamlardayım küçükçamlıcada ve oğlıumla savaşıyorum şu yorumu yazabilkmek için:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Her ikinizi de öpüyorum,evdekilere de selamlar :))

    YanıtlaSil